Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2007

αντε να φυγουμε..

τα λεφτα λεφτα θα κανουν και αλι στους που τα χανουν..
εμενα δηλαδη,που η σχεση μου με το χρημα ειναι....καπως σαν την σχεση της tv με το πνευμα.
πουλαω χωρις να εχω.
τεσπα επειδη ομως την τηλεοραση μπορει να την βριζω,τηλεορασακιας ομως ειμαι, δεν μπορω να μην βλεπω και ποσο απαραιτητο ειναι το χρημα-ειδικα αν δεν το'χεις.
ξυπνας ενα βροχερο πρωι και σου'χει λειψει το παρισι βρε παιδι μου(τωρα πως γινεται αυτο αν δεν το'χεις επισκεφ8ει δεν ξερω..8α'μουν παριζιανα σε καποια αλλη ζωη) να μην μπορεις να πεταχτεις μια βολτα??
αχ αχ φοιτητιλικι τι μας κανεις!!ποιος 8α'χε μυαλο για εκδρομες αν δεν ηταν το κεφαλι του γεματος αερα κοπανιστο? και ποιοι εχουν στο κεφαλι τους αερα κοπανιστο?τα 3χρονα,ο παππους μου κι οι φοιτητες...(καλα και αλλοι αλλα βαριεμαι να γραφω). το θεμα μας εδω ειναι το ταξιδι..
και το ταξιδι ειναι ωραιο..μην τα λεω εγω τωρα,τα'χουν πει κι αλλοι πολλοι..
αλλα που...και εκδρομη στα καλαβρυτα να παω λεφτα θελω..
και η τηλεμεταφορα να ειναι εφικτη καποτε, πανακριβη θα ειναι κι αυτη..
και το χειροτερο(/καλυτερο)...εγω ακομα αφραγκη...;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: