Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2007

control freak

ναι ειμαι και τερμα.
ειμαι ενα τερας της φυσης που το χειροτερο που μπορει να μου συμβει ειναι να αλλαξει μια μικρη λεπτομερεια στο προγραμμα μου την στιγμη που εχω προγραμματισει τα παντα(πραγμα που κανω σπανια!) και για καποιο λογο διαλυεται το κεντρο του συμπαντος μου!!
δεν με νοιαζει αν αρχισει να ριχνει χαλαζι ενω ειμαι στην παραλια, δεν με νοιαζει αν διαβαζω 10 μερες ενα μαθημα για να μην παω να το δωσω τελικα,δεν με νοιαζει αν ο υπεργκομενος που μ'αρεσει αποφασισει να βγει την μονη μερα της εβδομαδας που θα μεινω μεσα,δεν με νοιαζει να μεινω με 10 ευρω 10 μερες πριν τελειωσει ο μηνας,δεν με νοιαζει τιποτα αρκει να εχω την ψευδαισθηση-εως παραισθηση στην περιπτωση μου- του ελεγχου!να νιωθω οτι ολα ειναι με καποιο μαγικο τροπο αποροια δικων μου αποφασεων, οσο καταστροφικη και να ειναι η καταληξη!
ε,λοιπον σημερα ηταν μια τετοια μερα. απ'αυτες που για καποιο λογο το προγραμμα παει περιπατο και η ψευδαισθηση του ελεγχου κατακρημνιζεται.η προφαση ειναι παντα ηλιθια η το λιγοτερο πλεον ασημαντη αλλα παντα μου προκαλει την ιδια απογνωση τριβοντας μου στα μουτρα την ανικανοτητα μου να οργανωθω σε κατι,τις σπανιες φορες που το θελησω.
νομιζω οι τελευταιες μερες παραδοσεων νευρολογιας εχουν επιδρασει στα δικα μου τα νευρα..!
το γελοιο μ'αυτες της μερες ειναι οτι ακολουθουν τον κανονα του μερφι..δεν σου φτανει η μια αναποδια,αρχιζει ξαφνικα ο κατηφορος και δεν εχει τελειωμο..αφου χαλασει η διαθεση σου με την αναβολη του ταξιδιου που ειχες προγραμματισει,η κατρακυλα 8α ξεκινησει με τα 2 ποτηρια που 8α σπασεις καθως θα πλενεις τα πιατα,θα συνεχιστει με το χασιμο του αναπτηρα οταν θες να κανεις τσιγαρο να χαλαρωσεις, θα χρησιμοποιησεις το γκαζακι για να αναψεις και την στιγμη που θα απορεις πως δεν εχει χαλασει κι αυτο, θα ξεχαστεις και 8α εισπνευσεις δυνατα την ωρα που αναβεις κατεβαζοντας ολο το γκαζι που βαζουν τα πνευμονια σου!!!θα τρεξεις στην τουαλετα βηχωντας να κανεις καμια γαργαρα γιατι ο λαιμος σου μοιαζει να μην ανηκει πια στον οργανισμο σου και στη διαδρομη 8α ριξεις το μπολακι με το γαλα της γατας που θα απλωθει με το πασο του σε ολη την κουζινα καθως η γατα σε ακουλουθει περιεργη και γεμιζοντας το πατωμα,τις μαξιλαρες και την ζακετα που ειχες πεταξει πανω βαριεστημενα, πατημασιες..και στο τελος απο ολα αυτα οταν θα εχεις ιδρωσει να σφουγγαριζεις και να συμμαζευεις και να πλενεις με το γατι στα ποδια σου,θα μπεις στο ντους να χαλαρωσεις και τα 5 εκεινα δευτερολεπτα που θα κλεισεις τα ματια θα πλημμυρισει το μπανιο γιατι βουλωσε το σιφωνι.
Βγαινεις βιαστικα απ'το ντους,τυλιγεσαι με την πετσετα επιθεωρεις το μεγεθος της ζημιας με το νευρικο σου συστημα ενα βημα πριν την επιληπτικη κριση και τοτε πεφτει το ματι σου στο γατι που στην προσπαθεια του να αποφυγει τα νερα ανεβηκε στο νιπτηρα κι απο κει σε κοιταει απορημενο και δεν εχεις πια τιποτα αλλο να κανεις.
ξεσπας σε γελια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: