Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2007

ο πιο γενναιοδωρος..

ας προσπερασουμε με βημα ταχυ τις αληθειες και τα ονειρα.
η σημασια του να εισαι φευγατος.
η αναμιξη των αισθησεων και ο αχταρμας των συναισθηματων κι εγω παντα αναποφασιστη.
αυτα ομως ηταν χτες.
ζητα μου δυσκολα ηλιε κι εγω θα απαρνηθω την σκια,
θα τρεξω με ορμη μικρου παιδιου να απαντησω την θερμη της ζωης.
και οπως χτες δεν θα φοβαμαι,δεν θα αναβαλλω.
μονο θα γευομαι.
κι οση ειναι η πλουσια κρεμωδης υφη της πληρωσης τοση θα ειναι η απολαυση μου για τον ουρανο που απλωνεται μπροστα μου γεματος γλυκια κινητηρια προκληση!
κ εγω θα ζησω σαν ναναι η ζωη για μενα
θα νιωσω σαν ναναι η λογικη για αλλους
και θα ανασανω την μαγικη ανασα της λιακαδας
που μου προσφερεις..
γιατι υπαρχει μονο ενας τροπος..
κι αυτος ειναι ο πιο γενναιοδωρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: