Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2007

"..με 3 φουσκαλες.."

χρειαζομαι εναν καφε ελληνικο μετριο με 3 φουσκαλες. καπως ετσι φανταζομαι θα βγω απ'την κρυψωνα του κυνισμου. οπως ολοι οι ειρωνες, εχω την δικαιολογια στο στομα πριν με ρωτησουν: "ειμαι ρεαλιστρια.."
αχ, ναι, δεν τα μαθατε? ειμαστε ολοι ρεαλιστες. απο τοτε που η πικρια κ ο φθονος για την χαμενη ευτυχια -που σιγουρα εχει καποιος αλλος(δεν τον γνωριζουμε αλλα θα υπαρχει δεν μπορει..)- κρυφτηκε στα σπλαχνα μας και συγκαλυπτεται απο εναν μετριοπαθη καθωσπρεπισμο στα χρονια τουτα της μη χολερας, ειμαστε ολοι ρεαλιστες.
κ αυτος ο ρεαλισμος ειναι σαν το κοσκινο της γιαγιας.μονο που με τη φουρια να την βγαλουμε καθαρη αλλη μια μερα, ξεχασαμε πως κοσκινιζουν.. αντι να κραταμε το καλο πραγμα-αυτο που ξεφευγει απ'τις τρυπιτσες,που δεν το βλεπεις αλλα αν εκπαιδευσεις τις αισθησεις σου,το νιωθεις- κραταμε τη βρωμια,το κατακαθι.
γιατι αυτο που μας λενε ολοι ειναι οτι δεν υπαρχει ποιοτητα..αυτο που δεν μας λενε ειναι οτι την ποιοτητα την διωξαμε εμεις,για να μη νιωθουμε μικροι,ανημποροι κ ελεεινοι μπροστα στο μεγαλειο της.. γιατι η καταντια μας ψαχνει την ανωτεροτητα της στη συγκριση με την καταντια του διπλανου. γιατι αυτο ειναι το ευκολο.
που να μαθεις να κοσκινιζεις τωρα..

2 σχόλια:

Κατουρημένη ποδιά είπε...

θα σου φερνα εγώ καφέ, αλλά έχω βγάλει φουσκάλες στα πόδια από το πολύ περπάτημα και πονααααάωωωωωω...

jane είπε...

εγω μια φορα ειχα στο μυαλο μου φουσκαλες στο καϊμακι..
τα σκληρα μου λογια ηταν πετρες πανω σε γυαλια και τις νυχτες περπατουσες με τα ποδια σου γυμνα??
μα ολα τα εξηγει ο Σακης??